en helg i början av februari

Fredag: Jag småfestade i Söderköping med underbara vänner. Vi gick först till Bowl Inn och drack ett par öl och bowlade. Första serien sög ordentligt, men andra gick bra! Det spelades lite partymusik så vi blev mer festsugna. Efter bowlingen gick vi och köpte godis, jag åt upp mitt på fem minuter ^^! Andra och sista stället blev Åcafét, där det var en riktigt trevlig stämning! Lite skönt folk och asskön och duktig trubadur! Vi pratade och sjöng och hade riktigt trevligt! Faktiskt har jag haft de mest lyckade festkvällarna i Sörping! =) Det slutade med en småsvajig promenad hem och sen gick jag och la mig som söderköpingsbo hemma för sista gången!

Lördag: Jag packade ihop det sista från rummet i Söderköping och vi körde dessa grejjor till rummet här i Norrköping! = Kaos i mitt rum! Gud vad skräp jag har!!! Måste rensa mer än jag gjort asså.. Iaf efter det blev det två vändor med kartonger till pappas nya lägenhet! Efter att ha sprungit med kartonger, lampor och påsar upp och ner så blev jag trött och orkade inte göra nåt mer den kvällen.

Söndag: (Idag). Jag har fortsatt att rensa rummet och nu börjar det likna nåt, dock inte helt klart än. Mamma och jag har städat akvariet och gått en romenad och fikat på Bagarstugan! Nu sitter jag här, ganska trött! Börjar nästan känna mig lite sjuk! Hoppas inte jag blir det! Har inte tid! :/

Nu ska jag se på Fem myror är fler än fyra elefanter!

Hej doo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback