flyttreflektion

Nu är jag hemkommen från skolan! Det blev den gamla Bergatrion som gick tillsammans! Det var ett tag sen faktiskt, och det blev den sista! Snart flyttar ju far till Norrköping och då är jag oficiellt ingen Sörpingsbo längre! Känns konstigt! Igår försvann också det gamla telefonnumret jag haft under hela min uppväxt! Måste erkänna, även om jag är trött på denna stad och längtar efter att bo i Norrköping på heltid så känns det hela lite sentimentalt! Jag kan ju inte förneka hur mycket den lilla staden har präglat mig och alla minnen jag har härifrån! Nu kommer den vardagen helt försvinna och jag kommer bara ha skolan kvar i några månader!

Jaja, förändringar brukar leda till något gott! Nu går jag vidare! =)

Nu är jag sugen på nåt gott.. det finns pepparkakor kvar tror jag...
Ikväll blir det öl och bowling med vännerna! Skojsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback