jag gör godast kaffe

Ja, det gör jag faktiskt! När jag bara gör en kopp till mig själv så blir det absolut godast! Det ska då drickas i min favorit-kopp! En liten ljusblå sak utan öra, som jag inte alls gillade först när mamma köpte dem! Men nu älskar jag dem! Jag tror jag snor med mig hälften när jag flyttar någon gång i framtiden! Så nu sitter jag med mitt goda kaffe och ska snart bege mig till kussen som jag inte träffat på länge!! Frågan är om jag ska försöka dra med henne ut, eller om jag springer förbi Hemköp eller nåt och köper nåt smarrit till oss. Får se!

Igår tog jag och Emma ännu ett steg ut i gay-världen. Vi var på RFSL-cafét - Seaside och där blev vi medlemmar i RFSL! =) Skoj skoj! Men nästa gång får vi va lite mer sociala med de andra, Emma.. Eller vi pratade ju med han den trevliga äldre mannen! Alltid trevligt med snälla människor som välkomnar en! =)

Förövrigt är jag inte lika stressad längre, ia alla fall inte idag.. Det går i omgångar! Det som känns mest stressande är Projektarbetet, men vi får jobba på nu så vi blir av med skräpet! Gissa om jag ska fira när det är över!! Jag är så tröött på skolan, jag vet att jag sagt det förut, men det är jag! jaja..

Nu ska jag snart bege mig bort till Kungsgatat och kussen!
Ikväll blir det natur-plugg!

Ha en trevlig eftermidag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback