Cinema Time

image294

Igår var jag, Emma och Carro på bio och såg Arn! Jag tycker att filmen var riktigt bra! Den var väldigt vackert filmad! Många tyker att den är för seg, men det tycker verkligen inte jag. Visst, det var inte så mycket action men det behövdes inte! Vi föreställer oss hela tiden att det är så mycket action, men så är det inte och speciellt inte under denna tid. Visst, den var rå och blodig, men inte action-aktig som vi tänker oss action. Jag gillade känslan av medeltid i Sverige filmen lyckades förmedla! Det är inget vi är så vana vid att se!

Gå och se den och så får vi se vad du tycker!
jag ger den 4/5!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra Jocke, äntligen medhåll... Jag tyckte också den var toppenbra! :D

Postat av: Felicia

Bra Jocke, äntligen medhåll... Jag tyckte också den var toppenbra! :D

2008-01-08 @ 20:50:42
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback