I'm gonna get some

Idag blev jag, Carro och Emma klara med konsumentundersökningen till vårt PA100. Ni vet, vi var sånna där irriterande människor som ställde jobbiga frågor när du precis handlat klart, stod där med dina tunga kassar och frågade om du ville svara på våra trixiga frågor! Många "Nej!" och "Jag har tyvärr inte tid" fick vi, men vi fick alla våra enkäter besvarade, 100 st! Bra jobbat flickor, och mig själv! Nu ska vi bara föra in alla resultat i datorn! Yey!

Förövrigt så verkar alla lärare ha drabbats av "Nu-ger-vi-våra-elever-egna-fördjupningsarbeten-sjukan"! = Man måste ta reda på alla fakta själv och allt ska typ redovisas vecka 6 eller 7! Ush, men jag känner mig skoltrött nu alltså! Har ingen ork att sitta och leta fakta om saker. Längtar nästan efter genomgångar och sen ett prov :P
Jaja, det är inte långt kvar, sen börjar livet...

Jag ska börja blogga lite mer aktivt Tuss lilla, får väl börja med Dagens Babe igen kanske! ^^

Nu blir det en kopp te!
Senare ska jag kolla klart på andra avsnittet av Desperate Housewifes
Imorgon blir det sovmorgon! Danke!
Imorgon lite senare ska jag, Sannie och Matilda bjuda klassen på fika! ^^
Imorgon ännu lite senare ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: patricja

haha, vad bra att du ska bli aktiv igen :)

2008-01-19 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback