i'm lonley

Fan va bra det går för mig alltså! NOT!
Det är egentligen synd att prata om kort överhuvudtaget men de små pappersbitar jag ändå har/hade brinner upp!
Jag ska som sagt inte prata om några kort, för jag har inga, inte ens det. Det kanske bara är futtiga pappersfibrer som brinner! Men än så länge har dessa fibrer varit min verklighet!
Fan, nu kanske jag gör en stor grej av det, men ändå! Det går inte bra, det gör det verkligen inte!
Jag är ensam, trots helt underbara fantastiska vänner är jag ensam.
Ensam på natten, ensam i sängen, ensam på morgonen, ensam efter skolan, ensam framför tv:n, ensam i tanken!
Inga sms, inga samtal, inga komplimanger, inga vackra ord!
Bara en påtaglig ensamhet som tar knäcken på en!
Vad beror ensamheten på? Min feghet, på mig eller på andra? Jag gissar på de två första!

Kommentarer
Postat av: isabella

åh, gubben då !
jag har läst din blogg då&då . och nu i det här inlägget kännde jag verkligen att jag måste kommentera för jag känner igen mej så frutkansvärt mycket , jag känner mej så sjukt ensam ! :( men nu är ett nytt år här så vi får hoppas att vi båda hittar någon. sköt om dej ! kram på dej !!

2008-01-01 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback