italien & en lång dag


image298


Till att börja med vill jag stoltsera med något så oviktigt och ointressant, men igår tog jag mig i kragen och gick och tränade, det ni!

Men nu till den stora grejen. Jag SKA följa med till Rimini, Italien! Tjohoooooo! Det lönar sig att bråka lite och kämpa och visa vad man tycker, fast vissa tycker att man skulle kommit över det! Men nu får jag åka! :) Känns mycket bra och roligt. Det kommer bli roliga och intressanta dagar i Italien! Nu längtar jag och sitter och lysnar på Laura Pausini för att få in Italien-känslan! =)

Idag har jag haft en låång dag. Kom inte hem förrän halv nio. Först skola, sedan promenad till och uppför Ramunderberget med Helena och Elin, sedan tillbaka till skolan, efter det hade jag sällskap med Bella hem till pappsen där vi va i typ en timme och hade riktigt mysigt och tog massa "snygga" bilder på oss, sen gick jag med Elin ner till "stan" och klippte mig, efter det gick jag till skolan för att medverka på Öppet Hus och berätta om samhällsprogrammet sen fick jag ääntligen åka hem och har nu ätit Rotmos (en underskattad, men fantastiskt god rätt!) och kollat på Sex and the City.

Nu blir det ännu ett avsnitt och en kopp te!
Sen blir det sängdags, jag är jättetrött!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vad bra vi är som inte ger oss! Nu ska vi ha så himlans kul i Italien!!!

Postat av: Anonym

sängdags? "2008-jan-25 @ 10:51" är det inte lite tidigt, och va du inte i skolan den 25:e (fre)?

2008-01-27 @ 12:04:14
URL: http://theblackeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback