Kedje-blogginlägg!? OMG!

Jag har blivit utmanad!

Nu har jag blivit utmanad av 
Bella och ska berätta 7 sanningar om mig själv.

1) Jag tycker att det är sjukt gott att blanda ost och kavjar på mackan.. mmm!
2) När jag är ute känns det som folk glor på mig, men det är ju bara för att jag glor om de glor, alltså är det jag som glor och då glor de tillbaka, och då tror jag att de glor!
3) Jag anser att latte-mammor borde förbjudas! Deras barnvagnar tar upp halva placet, barnen skriker/gapar eller slänger med saker och stör mig och andra gäster och ibland får mammorna för sig att amma mitt där inne. Så när man ska ta en bit av sin macka får man syn på ett hängande bröst som ploppar ur bh:n! Aptitligt!! NOT! Nej, gå ut och gå med er och bränn bort gravid-kilona, då får ni mer motion och barnen får frisk luft och kan kanske få syn på lite roliga saker.. Ta med er kaffe om ni är sugna!!!
4) Jag älskar att gå i jeans. Till skillnad från många andra tycker jag att jeans funkar som både fest-, vardags- och slappbyxor! Det första många av mina vänner gör när de kommer hem är att dra av sig jeansen och hoppa i mjukisbyxorna! Varför undrar jag..
5) Jag är expert på att total-ändra mig, om vadsomhelst egentligen! Ena sekunden är jag jättesugen på att göra nåt, sekunden efter har jag ångrat mig totalt! Detta kan skapa en viss irration.. I'm sorry! =)
6) Jag tycker att vader är sjukt sexigt!
7) Ja! Jag har en gång dragit bort en myggas vingar, jag erkänner! Men ni ska veta vilket myggbett jag fick av den! Jaja, bara att vänta på att bli psykopat! :P

Jag utmanar:
Sanna, Matilda, Patricja, Anna, Sandra, Tobias och Fredrik!

  • Länka till den som utmanat dig.
  • Berätta sju sanningar om dig själv.
  • Utmana sju personer.
  • Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback