please, take me away

Jag är skoltrött, förbannat skoltrött! orkar inte analysera samhället mera, är trött på att söka fakta och ta reda på massa saker. Jag vill göra nåt mer praktiskt som jag vet att jag kan släppa till hundra procent när jag kommer hem! Men, dte är inte lång tid kvar, jag försöker intala mig det för att vrida ur den sista inspirationen jag har kvar. Och jag känner att jag måste vrida ganska hårt!

Idag har jag varit nyttig, fram till kvällen, då blev det Supermeny på Sibylla och fika hemma hos farbror och faster. Massa sötsaker, imorgon blir det fasta! ^^

Nu tror jag att jag ska göra mig redo för sängen!
Imorgon väntar ännu en dag med skola! GUÄHH!

Kommentarer
Postat av: donjuan

Förstår dig till fullo Joakim! Känner precis samma sak för alla dessa jävla fördjupningsarbeten som vi har i skolan. Idag så fick vi ju ytterliggare ett av Carl-Johan...........:(:(:(:(. Känns som om snart jag kommer att ta ett par dagar ledigt ifrån skolan för att få något gjort. I skolan så blir det bara en massa kaffe i kaféterian istället för plugg...

2008-01-21 @ 23:15:01
Postat av: Bella

jocke känner igen mig grymt mkt man vill ju ha mer spänning i vardagen än skola!

Postat av: Em

Kan du inte ta o göra det här jocki? ^^

http://www.expressen.se/motor/1.1014676

puss

2008-01-22 @ 15:14:58
URL: http://theblackeye.blogg.se
Postat av: Frida

Förstår dig min vän! Känner precis samma känlsa. Men du är det som sagt att bara jobba på och se framåt!

2008-01-22 @ 16:14:53
URL: http://friida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback