vi ska nog komma bra överens

Söndagseftermiddag, januari 2008. Jag sitter här framför datorn efter en skapligt aktiv dag. Jag har städat, handlat mat och gått en sväng. Jag hoppas att det räcker för att dagen ska kunna kallas aktiv! Det är nu ganska kyligt i lägenheten så funderar på att dricka (ännu) en kopp te. Solen har visat sig idag och jag har sett en riktig blå himmel. Jag måste säga att det kändes lite ovant efter att ha varit inbäddad i moln de senaste månaderna. Norrköping hade totalt sju timmar sol under hela december, fattar ni, bara sju timmar!? Inte konstigt att humöret inte alltid varit på topp. Men idag visade solen sig och jag gick en promenad och lät den lysa mig i ansiktet. Kändes riktigt skönt. Nya kameran fick också följa med. Förut kände jag mig inte så nöjd med mitt köp, men nu börjar jag upptäcka den lilla manickens kapacitet så det blir bara roligare och roligare! Vi ska nog komma bra överens, kameran och jag.  Vill bara ut och fota mera!!

Nu får det nog bli ett Sex and the City-avsnitt
Senare blir det matlagning, fläskfilé och grönsaker i ugnen!
Ikväll är jag sugen på att se en film, gå till jobbet och hyra!?
Imrgon är det skola igen = massor av projekt att starta upp, känns sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback