confused..

Ännu en dag har gått.. eller ja, lite är det kvar! Och skolan har varit lika tråkig som vanligt typ.. men ska inte beklaga mig mer om det! Det är som det är! Jag är dock väldigt förvirrad vad gäller min framtid, jag bestämmer mig hit och dit vad jag ska göra och ändrar mig hela tiden! För tillfället har jag ingen aning och den utbildningen jag tittade på förut som verkade intressant verkar inte så intressant längre! För tillfället funderar jag på om jag kanske inte ska göra något i höst utan jobba (förhoppningsvis) två helger i månaden och leva på det och kanske komma på vad jag vill! För nu vet jag inte, jag är inte redo! Det verkar inte så dumt att faktiskt ta ett halvår off, känner mig nästan värd det! Men vi får se, imorgon har jag säkert en helt ny idé! :)

Jag har kommit på att jag är otroligt cynisk, detta måste jag motverka och tillåta mig själv att vara lite glad!
Ska försöka sluta överanalysera saker till min nackdel!

Nu ska jag försöka skriva lite på Jehovas Vittnen och öva på projektredovisningen inför imorgon!
Sen ska jag ta ett skönt bad!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback