denna dagen ett liv

Vad har Herr Joakim gjort idag?
Jaa, det kan sammanfattas i en halvlångt ord; Ingenting! Ingen promenad, inget plugg eller något annat produktivt, inte ens matlagning! Jag gick ju iof och köpte gyrosrulle och dricka o godis, och såklart träffar man några upp-piffade människor man känner lite som ska ut, när man själv ser ut som en fotboll i hårt, blämmig och osminkad i ansiktet och har fula kläder på sig! Men det va bara att va trevlig och säga hej.. :p Men dagen har ändå varit himla soft och välbehövlig! Men nu sitter jag och väntar på ett samtal sen ska jag bege mig ut! Det blir o kolla på nån film med Magnus!
Kommer bli pigg sen hoppas jag för nu börjar jag bli trött! Sängen ser ruskigt inbjudande ut! *slår ifrån mig sov-tankar*.

Imorgon har jag avsagt mig att jobba så förhoppningsvis blir jag klar med Sv/Religionsarbetet då.. sista dagen, dagen innan inlämning.. Bra Jocke!

Nehepp, iväg o samla energi typ..
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback