jockie har påsklov!

Och det är han sååå glad för! Ärligt talat, jag ska njuta så mycket jag kan nu i en och en halv vecka då mitt lov varar! Och har inte så mycket planerat vilket känns ganska skönt för om det är det brukar det kännas som lovet är två dagar och man sitter på söndagen innan man börjar och undrar vart lovet tog vägen!



Påsklovet 2008 (Det sista oficiella lovet!! HJÄLP!)

Torsdag: Träffa Emma eller/och gå på en date! =)
Fredag: Farbror och kusin från Norge kommer hit!
Lördag: Påskafton med påskmiddag hemma hos pappa!
Söndag: -
Måndag: -
Tisdag: Ev. träffa Carro på dagen. På kvällen blir det film-och-tacokväll hos Helena =)
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: Jobb
Söbdag: Jobb och ångest inför skolan! ^^



Som ni ser är det inte jätte-planerat i alla fall! :)

Om ett tag ska jag träffa Bella som befinner sig i storstaden för jobbintervjuer! Den första börjar om två minuter så jag håller tummarna för att det går bra för henne! Hoppas hon vill gå på stan! Jag tror att jag ska köpa den lilla svarta Björn Borg-väskan på MQ! Jag behöver faktiskt en sån! ^^

Nu ska jag röjja upp lite här så Mamma slipper få spelet! ;)

Pussen & Kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback