klantig, klantigare, Jockie - men redovisningen gick bra!

Nu sitter jag för femtioelfte gången och försöker skriva på svenska/religionsuppgiften! Men deriöst, det går bara inte och tiden börjar rinna ut! :/ Dock känns det inet som jag bryr mig så mycket heller! Men ska försöka få ihop lite så jag kan fika med Emma med gott samvete sen! :)

Idag hade vi vår projektredovisning som faktiskt gick riktigt bra! Det var skönt, nu rä vi nästan av med det! Bara göra slutgiltliga rapporten och lämna in loggboken! :) Detta firade jag, carro O Emma hemma hos Emma med lite god mat. Vi tänkte då fritera pommes och medans Emma var på toa tänkte jag va snäll o ta fram fritösen, men när jag ska sätta i sladden välter den och frityrolja rinner ut över hela diskbänken och lite rinner ner på golvet! Haha, såå typiskt mig! Detta resulterade i en kvarts skrubbande och torkande! Sorry guys! ^^ men vi fick mat tillsist iaf!

Nu ska jag kolla maten medan mamma tömmer ut det förbannade akvariet som läcker! >:(
Sen blir det Seaside med Emma!

Puss o kram till alla (speciellt en ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback