kvällsrapportering

Nu är jag lite sådär tidsförvirrad, ni vet!? Klockan är en sak fast det känns inte alls så, den är nu typ kvart över tio fast det känns som den är åtta eller nåt! Helskumt faktiskt! De va nog Rimini-mötet som förstörde min kvällsrutin eller nåt..

Var ju somsagt på möte med oss som ska till Rimini och föräldrar! Snart ska vi åka!!! :D Typ bara tre veckor kvar! Snacka om skönt att bara komma bort och se något annat i några dagar! Det kanske kan få mig att uppskatta min vardag lite mer, det brukar ju vara så, man uppskattar inte saker förrän man saknar dem! Jag hoppas på en trevlig vecka i Rimini med nytt folk, intressanta sevärdheter och besök, god mat, förhoppningsvis lite värme och jag hoppas att vi får kul!

Imorgon är sista dagen innan lovet och vi har nog tänkt att bara gå på Geografin för i alla de andra ämnena har vi självständigt arbete = Screw you guys, I'm going home!

Nu vill jag nog ha lite te eller filmjölk tror jag!
Sen måste jag duscha!
Efter det ska jag sova!

Puss o kram fotoram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback