Nämen gissa vad!?

Hihi, en ny utbildning har jag hittat som faktiskt verkar bra! Börjar känna mig förbaskat tjatig, men jaja! Efter som jag står ut med mig själv... nästan, får ni också göra det!

Nu har jag hittat Socionomprogrammet vilket verkar väldigt kul och jag tror det kan passa mig!

Det är bra för att:

♣ Jag får jobba med människor
♣ Det finns jobb
♣ Tror det kan passa mig som person
♣ Kan nog passa in i det liv jag föreställt mig att jag ska leva!

Så kanske blir jag också en socionom som ganska många andra i klassen funderar på att bli! Men ska inte bli för säker nu, imorgon har jag säkert en ny idé!

Nu blir det te, eller glass skulle va gott för min onda hals och fortsatt tittande på The Invasion, verkar vara en riktigt bra film!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, jocke du är så söt med alla dina utbildningar... ena dagen är du tvärsäker på den ena och den andra dagen på det andra. vad det än blir så blir det säkert bra. det bästa alternativet just nu tycker jag verkar vara ett sabbatsår så du får fundera ut vad du verkligen vill, om du inte är säker vill säga!

Postat av: Frida

Ska du göra som alla andra Jocke? Som du sa till mig för ett par dagar sen, då lät du inte alls det minsta för att bli socionom....Hehe! Men, man kan väl ändra sig som sagt..

2008-03-07 @ 07:41:13
URL: http://friida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback