ska det aldrig släppa?

Förvirrad och lite ledsen, så beskrivs mina känslor på bästa sätt idag! Nu vet jag varken ut eller in med någonting! Alla omkring mig ger olika råd och säger olika saker och mitt i allt det håller jag på att tappa det jag själv vill och letar efter något i panik istället för i glädje och inspiration!

På det andra planet gick det ju äntligen lite bra! Men nej, gud vad rätt jag hade som var så cynisk! Jag trodde det var helt i onödan, men det visade sig att jag hade rätt! Nu ska jag försöka ställa om mig! Tillbaks på ruta ett! Känns jävligt tråkigt, men men..

Hur jag nu ska kunna samla inspiration att gå till skolan är ju en  annan fråga, där finns ju mina underbara vänner! Jag går dit för er! ♥

Som tur är hade jag inte släppt helt och tillåtit mig sväva, därför landar jag väl någorlunda mjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback