vänner är ovärdeliga

Gårdagens kväll blev trevlig trots influenser av deppighet! Vi satt på Världens Bar och växlade mellan tystnad, småprat, asgarv, depression, allvarliga samtal och fniss! Det spelar egentligen ingen roll vad man gör, bara man gör det med sina vänner! Jag är så otroligt glad över att jag har mina flickor! Ni är världens bästa!

Kvällen på VB blev inte så sen, vi gick väl strax innan midnatt för att bege oss till Mackedonkan! Där köpte jag två cheesburgare och en liten kaffe och sa Godnatt till kompisarna och begav mig hem till Magnus! Vi hade trevligt som alltid, hehe lekte sanning och konka! ^^ Haha, det var länge sen! Så nu vet vi lite mer om varandra, haha! :p Jag kom inte därifrån förrän vid fem och när jag kom hem tog det väl två sekunder, sen sov jag.

Idag är det lördag, klockan är redan en del så jag ska nog starta upp dagens plugg och om jag hinner/har lust så går jag en sväng sedan! Ikväll är det ju Andra Chansen, om man skulle ragga upp nån och titta på det med kanske..!?

Nu blir det lite plugg
Sen ska jag nog ta ett bad och gå en sväng som sagt!

Dagens låt: Om du vill - Sonja Aldén

Gud vad Dagboksliknande min blogg blivit! Jaja..

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Har mycket har du vunnit på Triss som mest? :D Ha en bra dag! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback