Back in School..

image30

Nu är jag tillbaka i skolan. Efter ett slappt lov så inser jag hur
mycket jag har att göra! = Stress!
♣ Fotoprov, onsdag
♣ Fotoredovisning, torsdag
♣ Engelska bokrecension, torsdag
♣ Engelska Redovisning, fredag

Påsken var trevlig, Påskmat och väldigt för mycket godis. Träffade släkten också, alltid lika trevligt! På Påskafton gick jag ut på krogen för första gången! :) Lite kul. Hugo och Crommels (säkert inte rätt stavat) blev det.

Idag eller på Onsdag ska det bli mysfika med mina homies; Carro & Emma, I've missed you guys! Det ska bli så skönt att bara sitta o fika och prata med er! Längtar!

Nu ska jag väl läsa lite Foto....... kanske! :D

Kommentarer
Postat av: patricja

vilken fin sida matilda har gjort till dig jocke. den passar dig. idag började ju skolan, wiehooo =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback