Movie-Night

Vi hade en liten filmkväll igår med fix-godis och vi befann oss hemma hos Emma. Emma A och Elin följde också med. Men nu tror jag att vi börjar tröttna på att vi aldrig an välja bra filmer. Förra gången blev det helt fuckat. Lite bättre får man väl säga att det blev igår, men bara marginellt. Första filmen blev Norbit, se inte den. Inte bra! Tre av karaktärerna gjordes av Eddie Murphy, och han var som han brukar; sjrikig och jobbig. Det enda som var roligt var när han (som mkt tjock kvinna) åkte nedför en vattenrutschbana. Och när han försökte köra över en hund.. Ha ni hör hur kul den låter.. Andra filmen blev Förortsungar. Lite smårolig, men anpassad för lite mindre barn. Finnen var roligast; Hallå, du kan inte ligga därinne! Alltid mysigt att träffa vännerna.. Tycker om er!!!!

På vägen hem genom nattens Söderköping fylldes jag av härlig känsla. En känsla av att vara helt ensam. Man ser omkring sig och ser inte en enda människa.. Det var bara jag, stjärnorna och månen. Det gillar jag med Söderköping. När man vill ha lugnet, ensamheten och tystnaden finns den där.. Bara att hämta.. Det tror jag att jag kommer sakna med Söderköping om nu pappa bestämmer sig för att flytta.

När jag kommit fram till bänken vid cykelbanan vid Korskullen var fortfarande efterlämningar av mig kvar sen fredagsnatten.. Oops! ^^

Imorgon blir det Rix Fm-festival med de som vill!
I denna stund är jag trots min relativt positiva text lite halvdepp. Måste göra mig av med dessa tankar. NU!


Kommentarer
Postat av: Sanna

om du vill ha lugn, ensamhet och tystnad; välkommen till norrland! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback