Samhäll, ovan matlagning & Black Jack!

image9


Nu sitter jag och Carro i skolan, väntar på Emma. Vi ska nu börja med vårt fruktade samhällsarbete. Men har absolut ingen lust! Uuuush!! Men nu ska vi köra! :)

Vad är sjuda? Den roliga kommentaren vräkte min bror ur sig igår. Han hade fått i läxa i hemkunskapen att laga en maträtt ensam. Och det gick väl sådär, redsap flög hit och dit, skåp smällde, fel temperatur på platta, men jag tror nog han klarade det tillsist! Dock tänker jag aldrig smaka nåt han lagat!! Haha :p!

Är det inte äckligt när en 60+-gubbe kommer och köper Black Jack-kondomer! Iuh! Det hände mig igår!

Nej nu ska vi vara seriösa! Ciao! Wish us good luck!

Kommentarer
Postat av: sanna

den sexuella lusten finns med oss genom hela livet jocke, hahahahah. EUW

Postat av: patricja

good luck jockelouuu... I'm gonna miss you when I'm in Egypt..

2007-03-29 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback