Klassträff hos Erik

Har precis kollat klart på Idol 2007. De var ju riktigt bra idag! Go Malmö! Jag gillar faktiskt carina och Carolina, de är ju superbra! Gillar dock inte Jihde men vi får väl se hur dte blir!

Gick ner för att göra lite te och vad ser jag då i skafferiet? Jo; (förutom te...) Vetelängd och Ballerinakex! :) Kan det bli bättre? Så nu sitter jag här och myser.. Hade ju tänkt blogga direkt men lilla idiotiska webblogg verkar inte vilja fungera för tillfället så detta skrivs på word (om någon är intresserad...) Gud, jag har blivit en riktig fikamänniska. Te, kaffe, bullar och kakor är fantasiskt gott, dock inte så bra för den s.k figuren. Måste hitta en balans för att inte börja svälla upp. Undrar om det finns fler Ballerina...


Efter skolan, som innehöll filmtittande på Sekter&Nyandlighet, prov på filosofiska verktyg på filosofin och ett elakt förhör/prov om judendomen på religionen.. Elaka Magnus! Även om det gick bra är det alltid jobbigt att sitta där och ordbajsa, vilket jag enligt andra är bra på så det är ju tur.. Jag säger bara sidospår, så löser sig allt! Just det, efter skolan fikade jag med Helena och Emma hemma hos Emma.. not good. Men trevligt! Efter begav vi oss till Vi&Ni för beställning av kebab, för mig kycklingkebab och jag lurade på Helena det också vilket hon senare blev besviken för. Men tiden rann ut så pappa skjutsade oss upp till Erik där vi hade en mycket trevlig klassträff. Kul att se Eriks hus, vi fick också träffa hans fru som var mycket trevlig men aningen styrig. Vi åt vår medtagna mat och snackade och hade trevligt i största allmänhet. (Gud vad jag tycker att saker är trevligt idag). Efter blev det en kul frågesport om klassen med många smarta och roliga frågor; bra jobbat tjejer! Det blev även en duell mellan Erik och Magnus om vem som kunde mest om den andre, Erik vann och priset var en hemmaodlad gurka från Matilda. Simon K van förövrigt frågesporten och vann en påse päron från samma trädgård! :) Vi lekte leken maffia också med ledning av Petter som även han gjorde ett bra jobb!


Nu ska jag försöka hitta inspiration till att börja skriva på svenskan och så måste jag läsa i boken...

Vi får se hur det går med det.. Nu ska jag ha mer te!


Tack Sp05A för att ni är så härliga! Gillar vår klass mycket!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Bara för att er klass är villiga att hitta på skojiga saker... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback