mig själv igen

Jag har faktiskt blivit av med min desperata "jag-vill-ha-en-pojkvän-nu-känsla". För ett tag sen var jag faktiskt desperat och kände mig erkligen ensam - saknade någons armar omkring mig och hans fina ord och kyssar! Nu lät det som jag uplevt detta.. vilket jag inte har! Men nu har behovet en pojkvän försvunnit! Vart tog den vägen då? Jag vet inte om jag vill leta för det är ganska skönt att inte sitta och tänka på hur ensam man är jämt! jag kanske hittar nån snart, kanske inte.. Just nu bryr jag mig inte!

Detta har även lett till att fler positiva saker följt med, jag börjar känna igen mig själv efter att ha varit annorlunda ett tag. Den översociala och rastlöse Jockie är tillbaka, skönt, det är den jag är! Jag har fått städmani, mitt rum är KAOS - Måste städas! På lördag ska kladhögen försvinna, alla småsaker ska in i sina lådor, garderoben ska städas, växterna ska vattnas, det ska dammas och dammsugas! Härligt va? Mitt shopping-sug är tillbaka det också! Bra för själen - mindre bra för plånboken..

Jag måste verkligen fixa mitt Photoshop! Jag saknar det väldigt mycket! Att inte kunna pyssla med bilder och göra roliga bilder till bloggen är jobbigt!

Nu ska Herr Joakim gå och sova!
G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback