Quentin, Oh Quentin

 


Pulp Fiction
Ett genis mästerverk eller en galnings fantasier?


Sanningen är att jag inte kan bestämma mig till 100 %! Eller, jo det kan jag, jag väljer det första! Quentin Tarantino är ju bara för jävla bäst! Jag älskar alla hans filmer! Nu efter mycket tjat från folk har jag sett Pulp Fiction och, ja den var asbra! När den var slut satt jag dock bara och skrattade! Hur fan får man ihop det som Quentin? Jag vet inte.. och tur är väl det asså! Klart är i alla fall att ingen gör film som honom!

Idag har det varit en ganska soft dag!
Lite sovmorgon - Kort pratstund med Kajsa - Konstigt besök på brunnen - Otrevlig gubbe - Invandrarsnack - Insamling av pengar - Diska - Fika med Carro - Skolarbete med Carro - Handla med mamma - Långpromenad - Baka rabarberpaj -  Pulp Fiction! - Min dag i korta drag!

Nu väntar sängen!
Hejdoo

Kommentarer
Postat av: san

QT's filmer är one of a kind! Har du inte sett Killing Zoe, True Romance, Natural Born Killers eller Reservoir Dogs tycker jag att du ska göra det typ nyss ^^

Postat av: Matilda

Trevligt mail jocke :) Jag blev glad när jag fick det

2008-04-29 @ 17:12:16
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback