rapportering från axe-fabriken

host host, ja nu kan jag faktiskt kalla lägenheten för en axe-fabrik! Varför då då? Jo, min kära bror som inte förstått sig på det här med "doft"! Jag menar, hallå.. Axe!? Det hade jag också.. i femman! Det luktar starkt, det luktar skit, strålen är så stark att man ofta får en halv liter över sig och lukten försvinner inom en timme typ.. Det enda jag skulle kunna tänka mig att använda som det står Axe på är shampoot med toft av tigergräs med peeling! That's it! OM man skulle ge bror en flaska med riktig parfym så kan han lukta bättre, längre och jag kan andas bättre!

Nu när jag anländer till Söderköping ska jag och Patricja till Brunnen och försöka få ihop lite att prata om till vår guidening! Jag blev supperstressad över detta imorse, men va fasen.. det löser dig! Ursäkta mitt fjortisutryck men: ORKA!! Fan asså, jag orkar inte mer skola!

Nu ska jag väl göra nåt vettigt.. eller surfa lite..hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback