alla som inte dansar är våldtäktsmän



Maskinen - Alla som inte dansar

Igår kväll gick jag, Emma och Elin ut. Vi hade riktigt kul! Först blev det lite förparty på Världens Bar - Världens skönaste ställe! =) Öl, jäiger (hur stavas det) och en sur drink blev det där! Smaskens! Men jag är verkligen glömsk! Jag köpte en öl, sen gick Emma och jag ut och rökte, då blev vi dricka sugna och beställde varsin öl och Jäiger och när jag kommer fram till bordet får jag se på ölen jag hade glömt. Alla tre uppmärksammade detta exakt samma sekund, sen blev det asflabb i en minut :p! Minnet är bra men kort!

Efter Världens blev det Palace för första gången! Riktigt nice place! Så bra musik, ett skitbra liveband men en het basist, skönt folk, en het bartender och en fräsch lokal! Dit ska jag gå tillbaka, hade roligare där än jag haft på länge! Skoj!´

Ciao!

Kommentarer
Postat av: carro

told you so :)

2008-01-27 @ 10:31:04
Postat av: sanna

jägermeister = jäger! never forget! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback