Dagens I-landsproblem

image300
Ny-installation

Ja, mi  kära lilla dator har nu blivit uppgraderad med Windowa Vista - Som jag faktiskt inte är så imponerad av! Saknar redan XP. När det häller sånna här saker är jag väldigt konservativ i början, dessutom svärtas situationen av att virusen vi tidigare hade antagligen ligger inbakade med musiken på iPoden, så jag är nu förbjuden att lägga in musiken i datorn igen! :/ Och det är ju bara 600 låtar så det fixar sig ju... NOT! Och så hade jag lagt över fel bildmapp som skulle sparas så bilderna är borta! Jihooo! Det enda som är positivt är väl att det känns lite modernare och mer flashigt...

Jag gillar nästan inte datorn längre! Den känns så främmande!
Mamma får nog behålla denhär så tar jag Pappas sen! *Fnys ...... Eller så måste jag helt eneklt bara vänja mig!?


Kommentarer
Postat av: Em

Du kan få mina låtar (tror ja har 1500) Du får komma hem o kika ngn dag.

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback