LiU here I come!!!

Nu har jag varit sjuk i typ två dagar! Sådär halvroligt när det fina vädret kommer fram samtidigt! Men tror att det kommer gå över ganska fort, febern är borta nu iaf och den onda halsen är något bättre! 

Men nu till det kanske inte oväntade men det roliga: Jag kom in på lärarprogrammet på LiU! :D Känns hur bra somhelst! Nu vet jag liksom att jag ska gå där! Najs najs najs! Och Bella kom också in på sin utbildning så egentligen skulle hon komma hit så vi kunde fira men jag vill inte smitta ner henne! Då har jag drygt fem veckor ledigt kvar då, känns lite konstigt faktiskt! Jag ska faktiskt fortsätta plugga! Och i Linköping dessutom! Har egentligen aldrig varit ett stort fan av den stan, tycker den är så platt och tråkig, men studentlivet kanske kommer ändra på det! Så nu är det bara att ragga lägenheter Bella!

Nu ska jag fira med mig själv med lite glass tror jag!
Ha det fint allesammans och håll tummarna för att jag tillfrisknar snarast!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis! Får smyga med på lite studentfester i höst ^^

2008-07-10 @ 19:39:36
Postat av: Bella

Har försökt ragga lägenhet men vet du hum mkt poäng man måste ha för en tvåa?!?! Jag satte upp intresse på massa korridorer nu men vi kan ju kolla tvåorna jag gjorde det faktiskt först!

Postat av: Erik

Aha... Vad skoj! =) Du kommer till Linkan alltså... Studentlivet är skitkul... jag lovar! =)

2008-07-13 @ 17:41:17
URL: http://janols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback