LiUuuuuu va läskigt!


Nu är klockan två på natten och jag är vaken, igen! Nu när jag nästan bara jobbar kvällar så har jag skaffat mig vanan att slänga på datorn och surfa runt eller kolla på film eller SATC. Resultatet av dessa sena vanor blir att jag går upp sent och fortfarande känner mig trött och gör ingenting på hela dagen. Sitter och degar hemma tills det är dags att börja jobba.. och så börjar det om! Det är skönt att vara uppe på natten, speciellt idag när jag är ensam hemma och kan spela musik och kolla på film utan att ha hörlurar i datorn.

universi_244511w.jpg


Jag fick en mindre chock idag när jag fick ett stort och ganska tjockt brev från LiU. Detta innehöll ett välkomstbrev, information om Nolle-P, mål för första kursen, en lista med böcker som ska inhandlas och lite andra papper och jag tänkte "Hjälp!". I detta brev fick jag det verkligen svart på vitt att jag ska börja plugga om en månad. Och vad det verkar som kommer det krävas enorma arbetsinsatser. Om jag ska vara ärlig känns det inte helt hundra procent rätt. Men jag ska ändå börja och se hur det är. Om det inte passar är det ju bara att sluta! Så jag antar att det bara är att förbereda sig och köpa böckerna och börja! :)

Nu är det nog läggdags tror jag.. om det inte blir ett avsnitt av SATC till! :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag fick också en liten chock! Första eximinationen är redan i oktober, med både skriftliga och muntliga eximinationsformer. Men vi får väl prova helt enkelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback