påskafton 2008

Glad Påsk på er alla ni gulliga människor därute! =)

Nu befinner jag mig hemma hos pappa och trycker i mig lite chips och hoppas på att snart få en öl :). Min farbror och kusin från Norger är hemma så jag är här och är lite social, kanske inte så social för tillfället men men..
Vi ska iaf snart äta lite påskmat.. ska bli gott! Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, är egentligen sugen på att festa men alla kompisar är ju borta typ :/!!
Dock är det fest nere på klubben och jag kanske går dit även om ingen av dem jag känner mest är där! Kan ju bli en upplevelse!

Nu ska jag vara lite social!

Kram på er och Glad Påsk

Kommentarer
Postat av: Favvokusin

Hoppas du har en mysig påskafton! För min del blir det inget påskfirande, förutom en tur till palace :) Hälsa Norgefolket! Puss o kram från Angelica

2008-03-22 @ 18:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback