tisdagen kom

Japp, det gjorde den! Hade sett fram emot denna dag, egentligen skulle jag vilja vara i en annan stad på väg att se en film... Men nope, nu sitter jag här hemma, halvseg och kaffesugen! Gud vad jag har svårt att gå vidare.. men jag försöker mitt bästa! Har inte tänkt på det lka mycket som jag trodde att jag skulle göra! Jag hade en trevlig eftermiddag med Emmorna och Carro; Våfflor och tv-spel! Och såklart hade jag sönder nåt hemma hos Emma, jag är klantig där asså! :p

Nu vill jag ha kaffe och en ____! X) Får se om jag kan hitta nån o ta det med!

Svenskan är nu äntligen klar iaf! Känns skönt!

Imorgon ska vi till Campus - Norrköping med klassen! Hoppas det blir givande! Efter blir det besök hos tatuerare med Emmorna, support när Emma ska fotas och fika på Seaside!

Hej då från en som hade velat sitta i biomörkret vid det här laget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback