Onsdag - dagen mitt i veckan

Skolan idag var väl sådär halvrolig. Gympan var rolig på sitt sätt. Jag, Carro o Emma bestämde med Espen att vi skulle spela Basket/Volleyboll. Det gjorde vi, men basket var inte alls så roligt som jag minns det jag gissar att jag växt ifrån det ^^. Under matchen mot Matildas lag hade iaf jag och hon roligt. Vi tog väl inte så seriöst på det. Men Matilda var sötast, hon bara gick omkring så sött! Espen hade faktsikt med sig musik denhär gången, det var kul, alla dansade lite för sig själva. under volleybollen fick vi se Sannas sprattelgubbedans - riktigt snyggt må jag säga.
 
Efter skolan kom mina homies hem till mig och fikade. Det var trevligt som alltid. Dock var jag inte uppladdad att prata om djupa saker idag, men det var tydligen de. Och så tjatade de på mig om en viss sak som faktiskt fick mig riktigt nedstämd - nej idag är jag inte på humör för djupa tankar.

jag har ångest inför engelskan. Dels blev min bokrecension asdålig och så har jag inte ens börjat förbereda mig för min muntliga redovisning på fredag. Jag har ingen inspiration för det alls. Jag måste också analysera arbetet mera för att höja betyget - lätt att fundera över vad är dialekt och vad är språk! Ush! Kommer inte bli klar med svenskatexten till fredag. Sorry girls! Jag instämmer i det Bella skrev i sin blogg, man borde bli mer seriös. Men idag är jag inte på humör!

Men det är väl bara att köra på...... längtar till helgen! - Linköping båda dagarna!
♣ Lördag. Linköpings badhus med Emma och Carro. Stänka och plaska!
♣ Söndag. Trendmässa i Cloetta Center.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah, nee, jag kände verkligen inte för att kämpa på nån basket idag :) Var alldeles för trött, men det var roligast att spela mot er!! Jag kommer nog inte heller bli klar med svenska texten tills på fredag.. Vi sätter nästa deadline på måndag! (om vi ens hinner tills dess..haha)PUSS

2007-04-18 @ 21:36:27
Postat av: sanna

Haha, ja vilken sprattelgubbedans! Den kommer bli berömd!

Postat av: Estelle

Kul blogg!

2007-04-18 @ 23:06:28
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Felicia

Inte en seriös Jocke alltså, det var oväntat! ;)

2007-04-19 @ 12:10:09
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback