The Holiday & Heroes

image27image28
                                                   

Det är roligt hur mycket tid man kan spendera framför tv:n. Här är två av filmerna/serierna som är bra!

The Holiday - En av de mest underbara filmer jag sett! Den har allt, fin story, jättebra musik, suveräna skådisar, heta skådisar (Jude Law!!!!). Egentligen förtjänar den ett eget blogginlägg men men.. Den filmen måste ses. Jag ska köpa den till min "Mys-filmer-att-ha-i-nödfall-och-när-man-bara-blir-sugen-samling"!

Heroes - En tv-serie om vanliga människor som upptäcker att de har specialle krafter. Superbra verkligen! tack Emma för tipset! :). Serien kommer att visas på Tv4 snart tror jag. Annars finns den att se på:
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/41

Kommentarer
Postat av: Matildafiona

The Holiday är så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback