Vi blir aldrig några journalister...

image42


Nu sitter vi uppe på tredje våningen, sal 305. Tidningsredaktionen, den mest oseriösa i hela världen... Vår deadline var att ha första texten klar till idag; Ingen har gjort ett skit! Men jag tycker at det är skönt, skönt att alla är på samma nivå. Det känns bara som att allt vad gäller skolan saknar mening just nu! Så fort vi ska göra något går alla och bloggar istället. Vi får inget gjort, men det kommer lösa sig till slut. Mycket kaffe och lite sömn sista veckan antagligen!

Nu har nog problemet löst sig snart med att finna hem åt Italienarna och Spanjorerna som kommer vecka 19. Jag hoppas att jag också kan ha en, måste byta bort att jobba den helgen.

Hoppas att alla såg
Djur i fara igår, 19.30 på TV4 Med Linda Isacsson - Verkligen ett jättebra program. Jag började nästan gråta. Så fint! Jag ska bli Pandafadder!

image43

Kommentarer
Postat av: patricja

haha vi är nog den oseriösaste tidningsredaktionen någonsin. men skärpning nästa vecka. Det skulle vara kul om du också hade en italienare hos dig nu när vi är så många som ska ha det. ha en fin helg jocke. ciaoo bella! ;p

Postat av: Bella

Jocke du är inte ensam vi är många som står bakom dej i skoltröttheten

2007-04-20 @ 16:16:26
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: maria

jag såg inte djur i fara...

2007-04-20 @ 17:57:19
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback