Neg Jockie

Varför attackerar dessa tankar mig? Jag försöker vifta bort dem men de slipper igenom och tar sig in i skallen på mig! De sista dagarna har jag bara tänkt på allt jag inte har istället för att tänka på de saker jag har. Jag har tänkt tankar som; "Jag har bara ett liv och varför fick inte jag..." Som tillexempel varför fick inte jag bruna ögon? Varför föddes inte jag med världens sångröst? Varför ser jag inte ut så? Varför har just jag det här? Varför tänker jag såhär? Jag har en teori faktiskt. Jag tror att jag saknar någonting. Kanske saknar jag bekräftelse. Överallt ser jag talanger som är så duktiga och passionerade på det de gör. Jag ser också människor som har ett mycket roligare liv. Jag ser människor som hittat kärleken.

image148


Om jag ska vara ärlig tror jag att jag är jävligt avundsjuk! Men på något sätt måste jag försöka hitta glädjen över det jag har igen eller helt enkelt göra en förändring i mitt liv. Istället för att sitta hemma och deppa och gnälla är det bara att ge sig ut...

Ego-blogg är vad detta är.. Om nån har tråkigt kan du ju räkna ut hur många gånger jag skrivit jag i detta inlägg.. 

Idag är det iaf Rix FM och dåligt väder igen.. Men det ska bli kul och träffa lite kompisar..

Puss och hej från deppiga mej

Kommentarer
Postat av: Bella

Men Jocke tänk inte sådär! Visserligen kan man inte hjälpa vad man tänker men det kommer lösa sej ska du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback