Jullov!

Nu har jag inte varit aktiv här på ett tag. Har fått in nåt skit på mammas dator så orkar inte riktigt med lilla datamaskinen. Hoppas det fixar sig!

Jag har jullov och mår bra! Jobbade hela helgen, bland annat ett svinpass på 11 h i lördags, men men.. Måste ju tjäna in julklapparna. Igår var det julafton, jag tror att årets var den då jag känt minst julkänsla. Det fanns ingen julstämning nånstans! Det blev en riktigt lugn tillställning med lite kortspel, mat, tv och klappar.. Det är faktiskt skönt att det är över, bara mellandagsrean är över så blir vi av med köphetsen också, aldrig fel!

Nöjd med mina julklappar är jag, bidrag till kameran jag ska köpa från pappa, dvd-spelare och en bok från mamma och presentkort på Granit från morfar! Perfekt!

Nu ser jag fram emot juldagsmiddag hemmas hos Marie ikväll och senare förhoppningsvis utgång med lite vänner!

Dagens ros: Påven som pratar om miljöproblem!
Dagens ris: Kashmirfarmare påskyndar klimatproblem i Kina

Puss på er & hoppas att ni har en God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback