sista da'n i skolan

Sista skoldagen för denna termin är avklarad, imorgon väntar en avslutning och sen en ledig förövrigt!

Är nu äntligen hemma och är mätt och trött. Mamma hade fixat tacos.. mumsigt värre! Har gått en liten sväng på stan med flickorna men hitta inget speciellt egentligen. Har dock köpt en julklapp till juklappsbytet med klassen imorrn. Ni vet när alla köper nåt för en liten peng och byter. Jag har köpt en liten busig sak!

Just det, jag är arg! Jag får inte följa med till Italien med skolan. Bara för att jag åkte med till Polen. Jaha! Va fan är det för jävla argument? Jag anser att jag är en av dem som engagerar mig mest, både när under utlandsbesök som Polen och när folk kommer hit, jag ställer upp och pratar om det inför folk och ställer upp i tv, hade en spanjor här också när de var här. Och jag får inte följa med! Istället får säkert nån oengagerad jävel följa med som bara ser en liten varm vecka i Italien! Nej fy fan asså, aldrig att jag pratar om det här igen för en grupp eller tv!
Felicia, ska vi åka nånstans tillsammans?

Så, avreagerat mig!

Nu vill jag ha kaffe eller te!

Kommentarer
Postat av: Vilma

hej, tack för hjälpen med bloggen! hoppas skolmänniskorna ändrar sig, alla ska få åka till italien tycker jag! kram o god jul i förskott :P

Postat av: Martin

Jag blev inte ens informerad om resan.......

2007-12-19 @ 21:16:27
URL: http://martinalexanderson.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh, vad tråkigt att du inte får åka. Det hade verkligen varit jätte kul om du var med!

2007-12-20 @ 21:56:16
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se
Postat av: Felicia

Åh, jag blir så jävla sur... Mina föräldrar håller typ på att slå ihjäl lärarna nu också... Haha! Men ja Jocke, du och jag sticker samtidigt som de andra. Vi får kolla upp det när vi kommer tillbaka till skolan! God jul på dig!

2007-12-22 @ 23:49:08
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback