sjuk över ett dygn

image265

Jahopp, gårdagens trötthet resulterade i sjuka. Ush, HATA! Även om jag inte mår sådär överdrivet dåligt så är jag ändå trött i kroppen, har ont i huvet och fryser och svettas! Blä, vill bli frisk nu på direkten!

Men tv:n finns ju här som en vän. Och man tittar alltid på samma program när man är sjuk:
Oprah, alltid lika bra. Men så hon såg ut. Ögonen var helt igentäppta. Har hon gått upp i vikt igen?
 Våra bästa år, Jag skämms men man fastnar i det!
UR, riktigt underskattad tv. Skitbra program ju!
Förutom tv:n finns också Hary Potter och dödsrelikerna, bra bok som nog kommer gå alldeles för snabbt att läsa ut!

Det var allt, hoppas jag är frisk imorrn! Kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!
puss

Postat av: Felicia

Redan utläst bok tyvärr... Eller den var ju bra alltså, men ja... Du vet vad jag menar.. Krya på dig!

2007-12-05 @ 20:53:53
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback