Fjortis by 18

Så var det äntligen helg! Lediga dagar = bra dagar! Jag sitter här med en kaffe och väntar på att pappa ska komma hem. Då ska vi fixa iordning, sen hämta Emma och sedan åka till Holmen, vårt ställe i skärgården. Jag mår riktigt bra nu faktiskt! :) Slappa järnet!

igår hade vi en mysdag för att fira att det var fredag. Efter skolan gick jag, Emma a, Emma s, Carro och Elin till Kanalbotiqen och fikade. Det var riktigt mys, vi satt där trötta men glada. Senare blev det också en filmkväll; "She's the man" - riktigt bra och rolig film med oslagbara uttryck! "Suck it up, be a man" ^^.

image99
Från She's the man". Ful va? NOT!


Nej nu ska jag fixa lite... Ha det bra, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback