The Ark and other stuff

Grooves I like to make'em
Grooves I like to shake'em

Jaha  så var vinnaren av Svenska Melodifestivalen 2007 korad, eller snarare kungarna! Måste faktiskt säga att de ägde fett!! Det kommer nog gå bra för dem och oss, Sverige i ESC. Gud vad skönt att få va nationalistisk ibland! :p

Mamma ligger i soffan och är sjuk! Den kära influensan har gjort ett besök, hoppas att jag skonas! (peppar peppar)

Är jag immun mot totala chocker? Jag borde vara helt upprymd av alla tankar över detta! Men fan ja känner ingenting! Även om bilden inte stämmer så har jag accepterat, eller har jag? Jag måste nog se det på riktigt för att förstå att det inte är en konstig dröm jag drömmer.

AA borde piskas,  Stå på dig Patricja!!

Jag har hittat fina saker jag vill ha, vill ha min lön så ja kan ut o shoppa!!!! :D

Inköp för mars/april ska bli:

* Vårskor
* Vårjacka
* Solglasögon

Det var allt för denna gång!
Ciao!!!!


Kommentarer
Postat av: P

ohh sötis. Tur att man har så fina personer i omgivningen som backar upp och hatar henne tillsammans med mig.
(den kom till fel inlägg förut) my bad!

2007-03-10 @ 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback