ännu en skojsig lista

Jag vet jag är beroende. Denna lista är "stulen" från Tobias blogg!

10 av mina främsta intressen:
♣ Fota
♣ Fika
♣ Musik
♣ Träna
♣ Tv
♣ Dator
♣ Resa
♣ Mode
♣ Inredning
♣ Design 
 
9 saker som jag avskyr:

♣ Falskhet
♣ Djurplågeri (Päls = Usch!)
♣ Förtryck
♣ Nazister
♣ Att svettas
♣ Stress
♣ Isterband
♣ Magsjuka
♣ Mobbing

8 saker som jag uppskattar:

♣ Fab 3
♣ Vännerna
♣ Sp05A - Världens bästa klass!
♣ Ärlighet
♣ Familjen
♣ Fördomsfrihet
♣ Människor som står för vilka de är
♣ En kram då och då

7 saker som jag gjorde sommaren 2007:

♣ Höll mig undan för regnet
♣ Var på Holmen
♣ Var på fest hos Johan, två gånger
♣ Utvecklade fantasin (då vädret sög)
♣ Var på kräftskiva hos Angelica
♣ Solade och badade för sällan
♣ Var med mina underbara vänner!

6 plagg som jag älskar:

♣ Svart långärmad tröja, Tiger of Sweden
♣ Svart t-shirt, These Glory Days
♣ Mörkblå piké, Lacoste
♣ Svart Cardigan, H&M
♣ Randig t-shirt, Boomerang
♣ Brun läderväska, Fred Perry

5 av mina bästa minnen:

♣ När vi spelade Grease, 2004
♣ Gyllene Tiders konsert, Jönköping, 2004 
♣ När jag började på Nysrömska, 2005
♣ Besöket i Polen, 2006
♣ Festen hos Johan, 2007

4 saker jag ser fram emot: 

♣ Myskväll ikväll!
♣ Ev. fest på Rfsl 1 december
♣ Jul snart! :D
♣ Förhoppningsvis får jag åka till Rimini, Italien i vår.

3 pinsamma saker jag gjort:

♣ Tagit fel på personer
♣ Sagt nåt dumt
♣ Varit lite för ärlig på fylla 

2 lukter jag älskar:

♣ Nytvättat
Hugo Boss - Energise

1 sak jag borde göra nu:

♣ Sätta igång och laga mat och baka nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback