party-o-meter

image190

Igår kväll blev det utgång med några av mina flickor - Elin, Helena, Emma, Malin, Sanna och Bella-Endast förfest

Det blev några öl hemma hos mig, sen en kort sväng på Världens Bar där jag beställde en Margarita för första gången, sådär-god asså. Gillar inte Tequila. Slutdestination blev Otten. Där blev det dans för hela slanten med lite olika människor. Jag hade relativt kul. De två sista timmarna var definitivt roligast! han med masken, var han intresserad? Kanske.. :O

Antal
Alkoholenheter - 3  - Duktigt!
Spenderade slantar - 150 - Också duktigt!
Cigaretter - 5 - Var inte gott. Sluta feströk, Jocke!
Danstimmar - 3,5 - Svettigt och roligt!
Gaykillar - 2,5 - Framsteg!!
"Kanske-en-flirt" - 1 - Alltid nåt!
Händer på min höft - 2 - Framsteg!
Åh-han-är-så-gay-blickar jag fick - 500 - Försöker att inte bry mig, ha roligt år det istället!
Procent bra musik - 75 - Det mesta var bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Låter som en ganska bra statistik överlag tycker jag. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback