Staden erbjuder syn och outfits!

Gud vad mycket tid jag spenderar på stan nu förtiden! Det blir dyrt ju! Men jag har iof mycket trevligt med flickorna!

Idag var uppdraget att hitta party-toppar åt Carro och Emma (Skulle Helena också ha en?). Imorrn blir det nämligen utgång med klassen! Vi får se bara om alla går till samma ställe! Emma hittade en tunika (typ) som kommer göra succé! She´s gonna be a foxy lady! Carro hittade ett fint linne, med linser, smink och cool frilla kommer hon bli skithet! Får se vilken outfit jag ska ha!

Förslag:
Svart linne/t-shirt
Svarta byxor
J-halsband (Ny-inhandlat från Glitter "Bling-bling")

Någon cool make up får det bli också och jag ska använda mina linser som jag var och provade ut idag! Känns helbra! Ja kommer bli skitsnygg ju! ;) Fattar inte varför ja väntat så länge på att skaffa linser!

Var på Granit idag också och fick låtlistan! Jag tror jag är förtjust, eller jag vet att jag är förjust i kreatören! ♥
Jag kommer spendera mer tid (och kanske pengar) på Granit nu, kanske har jag en chans!?

Imorgon blir det skola, träning och party!

Arrividercci!

Kommentarer
Postat av: patricja

en riktig partnight ikväll. Vi ses på Hugo! :) Då röjjer vi loss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback