Tisdag i korthet

Kort sammanfattning av dagen.. Ska se Mitt feta grekiska bröllop snart!

I skolan fick jag lite skäll för att jag stannade hemma igår! Jaja, smällar man får ta!
Vi fick se en teater som handlade om två kvinnliga dramatiker som levde i slutet av 1800-talet.. Den var bra, lite skojsig också!
Efter skolan julfikade jag och carro lite med lussebulle, pepparkaka och kaffe med kanel.
Efter kollade vi på Harry Potter and the Phoenix Order. Sen linskoll, allt såg bra ut!
När jag kom hem blev det middag, köttsoppa och fläskpankaka, mums!
Sedan plugg, klar med religionen. Check!
Nu ska ja lägga mig i sängen och glo på film, sen läsa bok...

Sådär nu har ni fått dagens mest oinressanta information!


Kommentarer
Postat av: martin

Teater är galet underskattat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback