nu får du vara social med dig själv

sa magnus åt mig att vara nu! Han är i duschen och jag sitter och väntar! Vi ska nämligen på fest snart och jag hoppas dett det blir skojigt! Han pratade om att han vill gå ut sen, och visst, det är väl kul! Men eftersom jag är så liten kommer jag ju typ inte in nånstans idag.. vi får se hur det utvecklar sig!

Har haft en jättehärlig lördag! En efterlängtad sovmorgon fick jag och kunde gå upp utvilad! En soft och god frukost fick jag också, men efter det fick jag snabba på lite för jag, mamma, vår arbetskamrat och hennes sambo + två härliga vovvar begav oss till Sörping och åt glass på Konfekthörnan! Väl tillbaka i civilisationen (Norrköping) gick vi en lång mycig promenad runt strömmen och när vi var på väg hem gick vi förbi Fräcka Fröken - Kungsgatan, där fanns ett ledigt bord i solen som vi genast snodde till oss! Där blev det två öl var och vi satt verkligen och njöt av solen och det goda ölet!

Soft och härlig lördag med andra ord och nu är det party party som gäller!

Nu ska vi nog ta ett glas vin!
Senare bege oss..
Imorrn SKA jag städa, inga undanflykter!

Ciao

Kommentarer
Postat av: sanna

Jocke:) Palace lördag var kanon! Två representanter av
SP05A intog dangolvet med stom. Gullig kompis föresten!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback