Lördag eftermiddag!

Blomma på landet

© Joakim Halldén

 

Äntligen lite variation i vädret. Jag kan nu gå omkring och bara vara utan att bli genomsvett! Sol och värme är trevligt, men inte i för höga doser. Idag är det en mulen och regnig dag och jag mår så himla bra! Älskar sånthär väder! Det är faktiskt helt underbart! 

 

Jag är nu mitt uppe i min lång-lediga period och det är skönt att inte behöva jobba! Jag kan göra precis det jag vill, när jag vill och hur jag vill! Under mina lediga dagar har jag varit på landet (Holmen) och träffat lite släkt och tagit det lugnt där, varit med vänner, tagit det lugnt och igår blev det en 4-timmarspicknick i folkparken och vi satt där och åt vår goda sallad och lyssnade på Kent. 

 

Idag är mamma borta, bror min ska gå till pappa, bögkompisarna är i Sthlm, Emma och Carro är i Mantorp... Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med resten av dagen. Jag får väl höra av mej till någon som kanske är hemma om jag blir lite översocial som jag lätt blir!

 

Lunhdags nu - Kycklingsallad! Mums!

Längtar till måndag då det blir Sthlm och shopping med Carro! :D

 

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jocke, har någon från lärarprogrammet ringt till dig? Jag har pratat med nån Fredrik från lärarsektionen. Vi får höras inför starten, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback