sommarlovet är faktiskt slut nu

 

Lördagsförmiddag är det och jag har haft lite slömorgon med en kopp te och tittat på Nyhetsmorgon. Om en stund kommer Emma och vi ska väl fixa nån lunch och umgås lite. Hoppas regnet hinner sluta så vi kan ta oss ut och gå en sväng kanske, ska somsagt komma igång med mina promenader igen! Kondisen är verkligen i botten! Och då menar jag “andfådd-av-att-gå-upp-för-en-trapp-botten”! Och det är inte roligt så det ska det bli en ändring på nu! Blir nog lättare när vardagen sätter igång igen!

 

På tal om vardag och skola.. De två första veckorna består av Nolle-P - Nollning! Med en massa kul aktiviteter och det innebär sena kvällar! Jag har frågat Helena och Bella om sovplats och båda säger att det går bra och det är ju skönt! Kruxet är bara att det handlar typ om båda hela veckorna.. undrar om de fattat det än!? Jag tänkte därför ringa och fråga dem idag och det gjorde jag. Första samtalet gick till en bakistrött Helena som absolut skulle sova minst en timme till! Okej.. jag ringer sen! Andra samtalet gick till en tydligt distraherad Bella och hennes ton avslöjade att “This is not the right time..” så vi la på ganska snart vilket vi typ Aldrig gör! Så jag känner mig lite osäker nu.. Men får ringa dem sen när de vaknat och blivit klara med vad de nu gjorde.. I don’t wanna know! ;)

 

Nu ska jag sätta på nån bra skiva och röja lite i rummet! Gud vad jag är duktig på att stöka ner!

 

Ha en fin lördag!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tittade på film!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback