Jag gillar min basgrupp! :)

Torsdag:

Torsdagen var riktigt mysig, med "observation" av unga människor ur ett genusperspektiv. Vi satt på McDonalds i Linkan, men så mycket observerande vet jag väl inte om det blev! Vi satt mest och pratade skit! Eftersom vi vi hade så kul och trevligt bestämde vi oss för att byta till en trevligare miljö! Vi gick till ett fik som jag trodde hette Chocko-House.. det visade sig att det hette Ciccolata (tror det stavas så!?), haha.. lite fel av mig där!
 
Sen begav jag mig till Norrpan för glöggmys med PA1-gruppen! Vi bakade, pysslade, spelade Disney-TP (Gissa vem som ägde sönder :)) och svullade!

Riktigt trevlig dag! Det enda otrevliga (och äckliga) var att vår lilla toalett svämmade över! Svart vatten i toan och i hallen! Fy fan!

Fredag:

Dagen inleddes med att städerskor och byggjobbare kom hit och städade upp efter översvämningen! De var också tvugna att riva bort hela linoliummattan i hallen + lister! Så nu har vi betonggolv och en avfuktare som står och för oväsen! Den ska stå där minst en vecka! Och de kanske måste byta ut betongen och hela skiten! Så förhoppningsvis har vi ett normalt golv till jul! Dessutom luktar det skunk! Den enda fördelen är väl att vi får ett nytt golv i hallen och förhoppningsvis nya tapeter. 

Jag lämnade mitt skunk-hem och åkte till Linkan för lunch och fika med basgruppen hos Richard! Riktigt mys! Jag provade Guitar Hero för första fången, det gick väl sådär! Men förhoppningsvis kommer jag få öva så jag blir bättre, för det var kul! Hoppas inte Richard läser detta, men han var fan skit-snygg i sitt vita linne! :p

Nu har jag haft en skön slappkväll! Ska lägga mig skapligt och försöka få ut något av morgondagen!

Ha en fortsatt bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: c

basgruppen gillar DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback