Jockie har jullov!


"Release Me" - Agnes Carlsson

Denna låt känner jag seriöst för att parta loss till på dansgolvet! Kanske det vore najs med en utgång imorgon? Men ärligt talat, denna låt är såå bra! Way to go Agnes! Man kanske ska köpa hennes nya skiva..

Nu, idag tog jag jullov, ska inte till skolan förrän den 7:e januari = 19 dagar ledigt från skolan! Skönt och välbehövligt, även om jag inte jobbat häcken av mig denna kurs! Vi får ta nya tag nästa helt enkelt! Eftersom jag varit så lat så har jag dock en del att göra nu under lovet, jag ska göra caset! Men nu har jag i alla fall satt igång, vilket känns mycket bra! Denna uppgift kommer nog gå väldigt snabbt och smidigt bara jag sätter mig ner med den! Jag satte igång och analyserade scenen jag valt och skev om muntlig kommunikation. På fem minuter hade jag skrivit en halv sida - vilket förhoppningsvis betyder att detta kommer gå bra! Jag kommer klara det!

Så nu är det alltså jullov! Känns lite konstigt. Jag kan väl inte direkt säga att någon julkänsla infunnit sig än.. Av vädret att döma känns det mer eller mindre som det är oktober! Dock hoppas jag att jag kan få in lite julkänsla imorgon då jag först ska luncha med Cissi (och kanske Emma) och gå på stan och fixa julklappar! Herregud, jag har bara köpt en än så länge, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu till mamma, pappa och morfar! Jag får ta ett snack med bror min och höra hur mycket pengar han vill lägga ut, och om han har några idéer!

Jag och Carro ska ha en liten julkväll imorgon också! Istället för att byta pengar med varandra i form av julklappar bestämde vi att vi lägger dem på en middag på en restaurang, förhoppningsvis blir det filmkväll med julfilmer också! Så utgång får jag nog stryka, även om det vore roligt att fira jullovet med lite party!

Nu sitter jag och lyssnar på "Have Yourself A Merry Little Christmas" med Jill Johnson. Den låten fixar åtminstonde lite julkänsla!

Nu får vi se vad resten av kvällen bjuder på!
Ha det bra allesammans!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback