Klappa till den som kom på klappar..

En trevlig dag har jag haft hittills med lunch och julklappsshopping med Cissi och Emma. Har ni tänkt på hur det ser ut i julhandeln? Folk halvspringer omkring och trängs, butikerna är överfulla med människor och mellan dem står det i princip stilla p.g.a allt folk! Nu såhär precis innan jul är folk ute och försöker desperat hitta de sista klapparna. De har blicken fokuserad när de försöker ta sig fram och synar butikerna utan och innan för att hitta den perfekta klappen.. Lite tragiskt på något sätt tycker jag, jag vet att detta ämne har debbaterats tidigare, men är det vad julen handlar om? Att ha ångest och springa runt som en galning för att hitta lämpliga presenter? Idag var jag ju en av dem! Och bättre blev det inte av att jag bara hittade en julklapp till mamma!

Varför är det så svårt att hitta julklappar till killar/män? Tjejer/kvinnor är så mycket lättare, håller ni med?
Så det blir och ge sig ut igen för att hitta något till pappa och morfar.. suck suck suck!

Snart är Carro på ingång och vi ska julmysa gärnet! Fram med lussebullar, pepparkakor, julmust och julfilmer!

Hoppas ni har det bra i julstöket!
Puss & Kram

Jockie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback